Els televidents són intel·ligents

4 març

teleEl CAC ha fet conèixer una enquesta en que augmenta el nombre de televidents que es queixen de que es parli tant a la televisió de la crisi econòmica i els mals auguris. I això certifica que els televidents són molt intel•ligents.

El primer que s’ensenya a un estudiant de macroeconomia a la facultat d’econòmiques és que bona part de la crisi és psicològica, la gent s’espanta, no consumeix i cauen les vendes amb el conseqüent augment de l’atur i enfonsament del consum i entrem en un cicle desastrós fins que es recuperi la confiança del consumidor i les empreses. Per això, un cop certificat que hi ha crisis, els mitjans tenen l’obligació d’informar però no l’obligació de fer tremendisme i d’ocultar quan existeixen signes positius de recuperació o bones notícies econòmiques. Sembla que el darrer concepte no ven tant…. però cal que recordin que com a mitjans tenen una responsabilitat social de primera magnitud.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: