viscA Barcelona, una campanya cutre

3 jul.

La darrera campanya de l’Ajuntament de Barcelona amb l’eslògan “ViscA Barcelona” és d’una originalitat més que dubtosa. De fet és copiada de la feta el darrer any per un altre municipu més petit o la de l’Avui de fa un parell d’anys amb el “ViscA Catalunya”. El creatiu que l’ha feta realment s’ha embutxacat els cales amb la creativitat d’altres, ell ho anomenarà benchmarking, jo ho anomeno plagi mediocre. Però el pitjor no és la grisor dels orígens de la campanya, el pitjor és la resposta a la pregunta que el creatiu i l’Ajuntament s’haurien de fer: que comunica? Quin missatge aporta? Rés! Absolutament rés i, conseqüentment, contradiu la llei vigent.

L’ajuntament de la capital hauria de vigilar i tenir més cura del que fa amb els diners de tots els barcelonins. Els temps no estan ni per fer guies de carrers de Barcelona amb la foto de l’alcalde ni per fer campanyes absurdes. Feu bé la feina i no us caldran campanyes absurdes d’autobombo. És vergonyós!

Una resposta per a “viscA Barcelona, una campanya cutre”

  1. elkarkayu Juliol 3, 2008 a 11:16 am #

    Penso el mateix, i per més collons, els que no vivim a Barcelona, ens hem de menjar la campanya tots els dies per tele i radio.
    Que dirien els barcelonins si cada dia es sentis per tots els mitjans un visca Madrid? segur que posarien el crit al cel.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: